Druk na folii możemy obecnie zaobserwować dosłownie wszędzie. Folie reklamowe zdobią przede wszystkim witryny sklepowe, informują nas o promocjach oraz nowych produktach, zachęcają do wejścia do restauracji lub kawiarnia oraz zdobią auta firmowe. Możliwości wykorzystania folii jest wiele. Tylko od naszych potrzeb zależy do czego jej użyjemy.
Folia reklamowe – w jaki sposób możemy ją wykorzystać
- Oklejenie witryny – folia reklamowa doskonale sprawdzi się do oklejenia witryny naszego sklepu, restauracji lub punktu usługowego. Dzięki ciekawie przygotowanemu projektowi, z ciekawymi hasłami oraz rzucającą się w oczy kolorystyką na pewno nikt nie przejdzie obojętnie obok naszej firmy.
- Folia podłogowa – to doskonałe rozwiązanie niezależnie od profilu działalności. Z jednej strony możemy zaprojektować ciekawe grafiki, które ozdobią nasz lokal, ale również tego typu materiały mogą spełniać funkcję informacyjną. Folia podłogowa może być wydrukowana w formie strzałek, które będą pokazywały kierunek poruszania się lub będą prowadziły do odpowiednich działów
- Komfort pracy – druk na folii daje możliwość przygotowania materiału, który da efekt lustra weneckiego. Dzięki użyciu takiej folii odbiorcy będą widzieli tylko treści na witrynie, a nasi pracownicy pozostaną niezauważeni, co zapewni im komfort pracy.
- Dekoracje – folia reklamowa doskonale sprawdzi się podczas ozdabiania biura. Możemy przygotować ciekawe grafiki, logo firmy lub gasło reklamowe, które umieścimy w dowolnym miejscu naszej przestrzeni biurowej lub usługowej. Świetnie będą się też prezentowały fototapety. W przypadku dekoracji również doskonale sprawdzi się folia podłogowa.
Zalety folii reklamowej
- Łatwość montażu oraz demontażu – daje to nam możliwość częstej zmiany. Możemy dopasowywać treści do pór roku, nowego asortymentu, aktualnych promocji lub nowości, które oferujemy.
- Możemy nimi okleić dowolną przestrzeń
- Druk na folii zapewnia możliwość zaprojektowania dowolnego wzoru, dzięki czemu nasze materiały będą w pełni spersonalizowane
- Są trwałe i odporne na czynniki zewnętrzne
Folia reklamowa jest jednym z najlepszych materiałów reklamowych. Daje możliwość częstej zmiany wystroju, a dobrze zaprojektowana przyciągnie wzrok i zainteresuje każdego odbiorcę. Dodatkową zaletą jest fakt, że możemy ją wykorzystywać w wielu miejscach. Umieszczając jednolite materiały na szybie witryny, w biurze, sklepie oraz na aucie firmowym możemy mieć pewność, że nasza marka zyska rozpoznawalność.